Szanowni Państwo,

zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (tzw. RODO) przekazujemy Państwu informacje dotyczące zasad przetwarzania Państwa danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO. Łukasz Chełminiak Ratownictwo Medyczne i Usługi Pielęgniarskie, z siedzibą w Płużnica, przy ulicy Goryń 7/4, przetwarza Państwa dane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu zapewnienia opieki zdrowotnej.

 

Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi, szczegółowymi informacjami, dotyczącymi przetwarzania danych osobowych znajdujących się w naszej bazie.

 

administrator danych: 

Łukasz Chełminiak Ratownictwo Medyczne i Usługi Pielęgniarskie, Płużnica (87-214), Goryń 7/4, www.alku-med.pl

cel przetwarzania:

  • Zapewnienie opieki zdrowotnej
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej
  • Gromadzenie i systematyzowanie informacji medycznej dla realizacji obowiązków ustawowych związanych z funkcjonowaniem Systemu Informacji Medycznej oraz systemu zabezpieczenia społecznego
  • Udzielanie Pacjentowi oraz upoważnionym przez niego osobom informacji o stanie zdrowia

podstawy prawne przetwarzania:

  • art. 9. ust. 2.h) RODO,
  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • uzasadniony interes administratora

prawa związane z przetwarzaniem danych:

  • prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania
  • inne prawa określone w informacji szczegółowej

 

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych Pacjenta

1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Pacjenta jest Łukasz Chełminiak Ratownictwo Medyczne i Usługi Pielęgniarskie (dalej: Przychodnia). Klient może się kontaktować w następujący sposób:

  • listownie na adres: Goryń 7/4, 87-214 Płużnica
  • przez e-mail: kontakt@alku-med.pl
  • telefonicznie: 695 179 659

 

2. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Przychodnia będzie przetwarzać dane osobowe Pacjenta na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, dla celów:

  • profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej, udokumentowania uprawnień do uzyskania zabezpieczenia społecznego, leczenia, zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej;
  • prowadzenie dokumentacji zdrowotnej pacjenta zgodnie z przepisami;
  • gromadzenia i systematyzowania informacji medycznej dla realizacji obowiązków ustawowych związanych z funkcjonowaniem Systemu Informacji Medycznej;
  • udzielania Pacjentowi oraz upoważnionym przez niego osobom informacji o stanie zdrowia;
  • utrzymywania stałego kontaktu z Pacjentem.

 

3. Przekazywanie danych osobowych podmiotom trzecim

Dane osobowe Pacjenta są przetwarzane przez podmiot przetwarzający, którym jest operator oprogramowania służącego do obsługi działalności Przychodni, w tym prowadzenia dokumentacji medycznej - MyDr Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Puławska 465, Warszawa 02-844. MyDr sp. z o.o. korzysta z dalszych podmiotów przetwarzających, w tym ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, która to spółka świadczy usługi powiadomień dla pacjentów.

 

4. Inne przypadki przekazania danych osobowych podmiotom trzecim

Dane osobowe Pacjenta mogą być przekazywane podmiotom publicznoprawnym, organom administracji publicznej na warunkach określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w celach związanych z prowadzeniem Systemu Informacji Medycznej, statystyki publicznej, zapewnieniem świadczeń z zakresu zabezpieczenia społecznego. Dane osobowe Pacjenta mogą być przekazywane innym podmiotom leczniczym w celach i zakresie niezbędnych dla sprawowania opieki zdrowotnej nad Pacjentem. Dane osobowe Pacjenta mogą być przekazywane aptekom w rozumieniu przepisów regulujących funkcjonowanie rynku farmaceutycznego w związku z realizacją recept elektronicznych na zasadach określonych przez właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

 

5. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe Pacjenta w formie dokumentacji medycznej przechowywane są przez czas określony właściwymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.

 

6. Prawa Pacjenta związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji

Pacjentowi przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a. prawo dostępu do swoich danych osobowych,

b. prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,

c. prawo do przenoszenia swoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Przychodni swoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Pacjent może przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby Przychodnia przesłała te dane do innego administratora. Jednakże Przychodnia zrobi to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.

 

7. Prawo wniesienia skargi do organu

Pacjentowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ALKU - MED © 2021 - 2025

ALKU - MED | Medicine & Cosmetology jest prawnie chronionym znakiem towarowym zastrzeżonym w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej.

klauzula informacyjna RODO

regulamin karnetów zabiegowych

regulamin udzielania świadczeń

Możesz do nas napisać

 

czekamy na Ciebie na SocialMediach

Zadzwoń do nas

 

(+48) 695 179 659

Umów wizytę on-line

 

dokonaj rezerwacji przez Booksy

zrób to tak jak lubisz

Zarezerwuj wizytę

DLA PACJENTA:

 

Gabinet ALKU - MED NZOZ

ul. Kosynierów Gdyńskich 3

86-300 Grudziądz

REGON: 34163552700020

RPWDL: 000000283985 (W-04)

 

Podmiot prowadzący:
Łukasz Chełminiak Ratownictwo Medyczne i Usługi Pielęgniarskie

Goryń 7/4, 87-214 Płużnica

NIP: 8781789215 | REGON: 341635527 | BDO: 000550683